Hopp til innholdet

Avlysning av klubbmesterskap

  • av

På grunn av for dårlige forhold i bakkene, må vi dessverre avlyse søndagens renn i Grønnåsen.

1 kommentar til “Avlysning av klubbmesterskap”

  1. Hei
    Selv om snøforholdene er dårlig i Grønnåsen for tiden, satser vi på at det dukker opp hoppere i både K12 og K70 på søndag i 12-tiden. K70 er fortsatt i bra stand takket være porselen-sporet, og ved å måkke snø inn i ovarennet på K12 skal vi få laget et godt spor for rekruttene der også.

Kommentarer er stengt.