Leie av antenneplass

Om klubben/Leie av antenneplass

I samarbeid med Polarcom leier klubben ut plass til antenner i toppen av tårnet på K70. Antenner som står der fungerer som basestasjoner i interne samband i ulike virksomheter. Disse kan få stor rekkevidde. Det er bygget mast, lagt fiberkabel opp i tårnet og bygget en bod for sikrings­skap og annet utstyr.

Hopptårnet har også en attraktiv beliggenhet for mobilnett siden det gir god dekning til Universitetssykehuset i Nord-Norge (UNN), Universitetet og tunge befolknings­konsentra­sjoner på begge sider av Tromsøsundet.

Klubben har en standard leieavtale for basestasjoner. I denne inngår et samarbeid med Polarcom, som monterer og driver service på de utleide antennene slik at det kan sikres tilfredsstillende forhold uten at det oppstår interferens.

Interesserte kan kontakte klubben (se forsiden) eller Polarcom ved Stig Persen

(Hyperlenke: http://www.polarcom.no/ )

I tillegg til å få en god plassering av antenna di, bidrar du også til å støtte at aktivt idrettsmiljø som aktiviserer barn og unge!